Skip to main content

G4SGuest – de ultieme bezoekersbeleving

Een fijne bezoekerservaring begint bij een vlot, vriendelijk en veilig onthaal. Dat is precies wat u van G4SGuest mag verwachten. Het registratieplatform biedt uw bezoekers een positieve beleving, en geeft uw bedrijf een professionele uitstraling. Extraatje: het kan worden gekoppeld aan andere applicaties zoals toegangscontrole en personeelsbeheer.
G4S Guest

Wat

     
 

G4SGuest is een webapplicatie om bezoekers te registreren aan uw balie, via een alleenstaande kiosk (binnen of buiten) of een pre registratie via de host. Uw bezoekers melden zichzelf snel en eenvoudig aan, zodat uw receptionist(e) meer tijd overhoudt voor taken met een grotere meerwaarde. De webapplicatie – beschikbaar als Software as a Service (SaaS) – wordt bediend via een gebruiksvriendelijke multitouchmonitor.

Omdat het een open platform is, kan u de applicatie koppelen aan elektronische toegangscontrole. Via een ANPR camera is het ook mogelijk automatisch toegang te geven tot de parkeerzone op basis van parkeerreservaties. Zo bepaalt u wie wanneer toegang heeft, en krijgt u inzicht in de aanwezigheid en beweging van bezoekers binnen uw bedrijf.

G4S Guest

Hoe

     
  G4S Guest 
U plaatst de kiosk naar keuze in uw onthaalruimte of buiten, bijvoorbeeld aan de ingang. Goed om te weten: de robuuste kiosk is bestand tegen water, temperatuurschommelingen en vandalisme. 
Bezoekers melden zich aan via de touchscreen of via de ontvangen QR code die u naar wens personaliseert met logo, huisstijl, taalselectie, vereiste gegevens, noem maar op. Het systeem kan ook badges drukken en de aankomst van een bezoeker melden via e-mail of sms aan de relevante medewerker. 

Voor wie

G4SGuest is het geknipte registratiesysteem voor elke organisatie die zijn bezoekers een betere beleving wil bieden. En dat zowel voor bedrijven met een bemande als een onbemande receptie.

Grootste troeven

  • Bespaar tijd: snel en professioneel onthaal waarmee u wachtrijen voorkomt;
  • Bespaar geld: lagere receptiekosten, minder administratie en meer efficiëntie dankzij geautomatiseerd beheer en controle;
  • Bied een uitstekende klantbeleving: soepele en gebruiksvriendelijke check-in;
  • Verhoog de veiligheid: u weet wie zich wanneer op uw locatie bevindt, én u beschikt over een evacuatielijst;
  • Verbeter uw uitstraling: kiosk en badges op maat van uw bedrijf;
  • Verstrek informatie, bijvoorbeeld over voorschriften rond veiligheid, hygiëne ... 
  • Profiteer van eenvoudige implementatie en intuïtief gebruik;
  • Integreer met andere applicaties dankzij het open platform;
  • Geniet gemoedsrust en zorgeloos beheer dankzij SaaS-model.

Contact

Maak van veiligheid uw prioriteit. Contacteer ons voor meer informatie of een vrijblijvend adviesgesprek.

Neem contact met ons op

 
^